Για παραχώρηση λιμένων σε ιδιώτες στα πρότυπα του ΟΛΠ έκανε η κυβέρνηση και αμέσως βγήκαν χαρτιά και μολύβια.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ που έκανε το protothema.gr ενδιαφέρον υπάρχει για το λιμάνι της Καβάλας.
Και αυτό γιατί σε συνδυασμό με Ηγουμενίτσα και την Εγνατία οδό θα μπορούσε εκεί να δημιουργηθεί Σταθμός Εμπορευματοκιβωτίων που θα προωθούσε και θα ενίσχυε την εξαγωγική δραστηριότητα προς τη Συρία και τη Μέση Ανατολή όπου οι Ιταλοί έχουν καλές εμπορικές σχέσεις.
Γραμμές προς τα εκεί δεν υπάρχουν και η Καβάλα μπορεί να διαδραματίσει καταλυτικό ρόλο.
Κανένα άλλο λιμάνια δεν είναι σε γεωγραφική θέση να αντιμετωπίσει τον ανταγωνισμό του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης οπότε καμία επιχείρηση δεν θα επιλέξει να επενδύσει αλλού πλήν ίσως της Καβάλας για τον λόγο που προαναφέραμε.
Ένα άλλο λιμάνι που έχει ενδιαφέρον είναι του Βόλου για τη λειτουργία Car Terminal. Ο Πειραιάς σε πλήρη λειτουργία μπορεί να εξυπηρετήσει 2500.000 ιχ για εισαγωγή και 450.00 τράνζιτ. Οπότε οι Βόλος θα μπορεί να εξυπηρετήσει την κίνηση προς Βορρά. Ήδη έχουν γίνει κινήσεις.
Για το λιμάνι της Πάτρας εφόσον ο Αστακός «γυρίσει» σε φυσικό αέριο θα μπορούσε να δημιουργήσει ένα μικρό Σταθμό Εμπορευματικιβωτίων αλλά δύσκολα σε τέτοιες εποχές να προσελκύσει το ενδιαφέρον ιδιωτών.
Το λιμάνι του Ηρακλείου έχει προοπτικές για παραχώρηση προβλήτας για κρουαζιέρα αφού βρίσκεται σε κομβικό σημείο της Μεσογείου.
www.protothema.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου