Πέμπτη 13 Ιανουαρίου 2011

Πλωτό... Μονακό 152 μέτρων!

Αν είστε ένας από τους ελάχιστους πολυεκατομμυριούχους αυτού του κόσμου, τότε σίγουρα αυτή η είδηση θα σας ενθουσιάσει: Βρετανική εταιρεία σχεδίασε το πιο ακριβό γιοτ του κόσμου, το οποίο θα συνδυάζει τις χάρες του Μονακό, με τη δυνατότητα να ταξιδεύει από λιμάνι σε λιμάνι.

Το πλωτό υπερπολυτελές σκάφος θα αγγίζει τα 152 μέτρα σε μήκος και για να κατασκευαστεί, θα χρειαστούν πάνω από 840 εκατομμύρια ευρώ. Θα είναι ουσιαστικά μια μινιατούρα της χώρας του Μονακό και θα περιλαμβάνει όλα τα αξιοθέατα του πιο κοσμοπολίτικου μέρους του πλανήτη.

Το διάσημο καζίνο του Μόντε Κάρλο, το Hotel de Paris, το Cafe de Paris, το εστιατόριο La Rascasse, το Loews Hotel, καθώς επίσης πισίνες και γήπεδα τένις, θα είναι μόνο μερικά από αυτά που θα μπορούν να απολαύσουν οι παρευρισκόμενοι. Αξίζει να σημειωθεί, ότι, ακόμα και η διάσημη πίστα αγώνων Grand Prix του Μόντε Κάρλο θα «συρρικνωθεί», για να χωρέσει μέσα στο σκάφος!

Η εταιρία Yacht Island Design από την Βρετανία είναι υπεύθυνη για όλο τον σχεδιασμό. Όπως υποστηρίζει ο διευθυντής της εταιρίας, Rob McPherson, το σκάφος είναι έτσι σχεδιασμένο, ώστε να εκφράζει όσο περισσότερο είναι δυνατόν το στυλ και την σοφιστικέ κουλτούρα της χώρας.

Το βασικό τμήμα του σκάφους είναι το κεντρικό, εκείνο που συνδέει το πάνω με τα κατώτερα επίπεδα. Οι σχεδιαστές του έχουν δώσει το όνομα «The Atrium», το οποίο θα αποτελείται από επτά υπερπολυτελείς σουίτες, με αυτόνομη ρεσεψιόν, μπάνιο, υπνοδωμάτιο, ακόμα και μπαλκόνι.

Συνολικά στους δρόμους του Μονακό, θα μπορούν να κυκλοφορούν 16 καλεσμένοι και περίπου 70 άτομα του πληρώματος. Για τη συντήρηση ενός και μόνο χρόνου του τετραώροφου γιοτ, ο ιδιοκτήτης, θα χρειαστεί να ξοδέψει πολλές δεκάδες χιλιάδες δολάρια.

Το σκάφος, όταν κατασκευαστεί, θα είναι το μεγαλύτερο και ακριβότερο σκάφος στο κόσμο, πολύ ακριβότερο, ακόμα και από το «Eclipse» του ρώσου μεγιστάνα Roman Abramovich. Το μόνο που μένει αυτή τη στιγμή, είναι να δούμε ποιος θα είναι ο τυχερός δισεκατομμυριούχος ιδιοκτήτης του γιοτ.








www.protothema.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου