Μεταμεσονύκτιο θρίλερ στην Αυστραλία
Ο Χάμιλτον άλλαξε κιβώτιο, εκκινεί 18ος
Η ελαστικότητα της πίσω πτέρυγας των Toyota βρέθηκε εκτός ορίων
Πολλές ώρες μετά την ολοκλήρωση των κατατακτήριων δοκιμών και την μεγάλη έκπληξη της Brawn GP οι εκπλήξεις συνεχίζονται στην Αυστραλία. Οι αγωνοδίκες είχαν πολύ δουλειά και δεν τελείωσαν πριν τα μεσάνυχτα. Πρώτα απ’ όλα στη McLaren βρήκαν ένα σπασμένο γρανάζι στο κιβώτιο του Χάμιλτον και παρότι μπορούσαν να αλλάξουν γρανάζι αποφάσισαν να αλλάξουν κιβώτιο. Έτσι ο Βρετανός πήρε ποινή 5 θέσεων.
Υπό στατικό φορτίο 500Ν η πίσω αεροτομή των Toyota παρουσίασε βέλος κάμψης περισσότερο από 5mm και έτσι οι δυο TF109 μηδενίστηκαν και θα εκκινήσουν από τις τελευταίες θέσεις.
H Williams υπέβαλλε ένσταση για τη νομιμότητα των μονοθεσίων της Ferrari και της Red Bull αλλά τελικά την απέσυρε αργά μετά τα μεσάνυχτα τοπική ώρα για το καλό του σπορ» όπως αναφέρει χαρακτηριστικά η ανακοίνωση της ομάδας. Λέτε να υπήρξε συμφωνία κάτω από το τραπέζι για αν αποσυρθεί η έφεση για το διαχύτη; Η εκδίκασή της πάντως έχει οριστεί για τις 14/4.
Ο poleman Τζένσον Μπάτον δήλωσε ότι το μονοθέσιό του συμπεριφέρονταν καλύτερα γεμάτο με καύσιμα. Του λόγου το αληθές πιστοποίησαν και τα φορτία καυσίμου που ανακοινώθηκαν από τη FIA.
Η σειρά που αναγράφονται είναι η τελική αυριανή σειρά εκκίνησης.
ΒΑΡΗ ΜΟΝΟΘΕΣΙΩΝ
1. Μπάτον 664.5kg
2. Μπαρικέλο 666.5kg
3. Φέτελ 657kg
4. Κουμπίτσα 650kg
5. Ρόσμπεργκ 657kg
6. Μάσα 654kg
7. Ράικονεν 655.5kg
8. Γουέμπερ 662kg
9. Χάιντφελτ 691.5kg
10. Αλόνσο 680.7kg
11. Νακατζίμα 685.3kg
12. Κοβαλάινεν 690.6kg
13. Μποεμί 675.5kg
14. Πικέ 694.1kg
15. Φισικέλα 689kg
16. Σούτιλ 684.5kg
17. Μπουρντέ 662.5kg
18. Χάμιλτον 655kg
19. Τρούλι 660kg
20. Γκλοκ 670kg
Ο Χάμιλτον άλλαξε κιβώτιο, εκκινεί 18ος
Η ελαστικότητα της πίσω πτέρυγας των Toyota βρέθηκε εκτός ορίων
Πολλές ώρες μετά την ολοκλήρωση των κατατακτήριων δοκιμών και την μεγάλη έκπληξη της Brawn GP οι εκπλήξεις συνεχίζονται στην Αυστραλία. Οι αγωνοδίκες είχαν πολύ δουλειά και δεν τελείωσαν πριν τα μεσάνυχτα. Πρώτα απ’ όλα στη McLaren βρήκαν ένα σπασμένο γρανάζι στο κιβώτιο του Χάμιλτον και παρότι μπορούσαν να αλλάξουν γρανάζι αποφάσισαν να αλλάξουν κιβώτιο. Έτσι ο Βρετανός πήρε ποινή 5 θέσεων.
Υπό στατικό φορτίο 500Ν η πίσω αεροτομή των Toyota παρουσίασε βέλος κάμψης περισσότερο από 5mm και έτσι οι δυο TF109 μηδενίστηκαν και θα εκκινήσουν από τις τελευταίες θέσεις.
H Williams υπέβαλλε ένσταση για τη νομιμότητα των μονοθεσίων της Ferrari και της Red Bull αλλά τελικά την απέσυρε αργά μετά τα μεσάνυχτα τοπική ώρα για το καλό του σπορ» όπως αναφέρει χαρακτηριστικά η ανακοίνωση της ομάδας. Λέτε να υπήρξε συμφωνία κάτω από το τραπέζι για αν αποσυρθεί η έφεση για το διαχύτη; Η εκδίκασή της πάντως έχει οριστεί για τις 14/4.
Ο poleman Τζένσον Μπάτον δήλωσε ότι το μονοθέσιό του συμπεριφέρονταν καλύτερα γεμάτο με καύσιμα. Του λόγου το αληθές πιστοποίησαν και τα φορτία καυσίμου που ανακοινώθηκαν από τη FIA.
Η σειρά που αναγράφονται είναι η τελική αυριανή σειρά εκκίνησης.
ΒΑΡΗ ΜΟΝΟΘΕΣΙΩΝ
1. Μπάτον 664.5kg
2. Μπαρικέλο 666.5kg
3. Φέτελ 657kg
4. Κουμπίτσα 650kg
5. Ρόσμπεργκ 657kg
6. Μάσα 654kg
7. Ράικονεν 655.5kg
8. Γουέμπερ 662kg
9. Χάιντφελτ 691.5kg
10. Αλόνσο 680.7kg
11. Νακατζίμα 685.3kg
12. Κοβαλάινεν 690.6kg
13. Μποεμί 675.5kg
14. Πικέ 694.1kg
15. Φισικέλα 689kg
16. Σούτιλ 684.5kg
17. Μπουρντέ 662.5kg
18. Χάμιλτον 655kg
19. Τρούλι 660kg
20. Γκλοκ 670kg
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου