Κυριακή 27 Δεκεμβρίου 2009

Ο Σουμάχερ πιάνει ξανά το τιμόνι

Του Τάκη Πουρναράκη
Θυμάμαι μετά τον πρώτο του τίτλο με τη Ferrari, το 2000,την απάντηση της γυναίκας του, της Κορίνας, στην ερώτηση αν ο Γερμανός χαλάρωσε μετά τον τίτλο:

«Ναι, τις μέρες των διακοπών είχε μειώσει την καθημερινή γυμναστική στις 4 ώρες», η οποία μας είχε αφήσει άναυδους. Στο γερμανικό γκραν πρι είχε κερδίσει με διαφορά ενός γύρου από τον τρίτο (δεύτερος ήταν ο Ρούμπενς Μπαρικέλο) και κράτησε όλη την ομάδα της Ferrari μέχρι τις 2 τα ξημερώματα γιατί δεν του είχε βγει μια ρύθμιση στο τιμόνι. Ο Σουμάχερ είναι ο πιο πετυχημένος οδηγός αγώνων όλων των εποχών. Το μεγαλύτερο οδηγικό του προσόν είναι η σταθερότητα στον ρυθμό, γύρο με τον γύρο. Νοητικά, η περίσσεια μυαλού που διαθέτει του επιτρέπει την ώρα που αγωνίζεται να επεξεργάζεται δεκάδες σενάρια στρατηγικής με το alter ego του, τον Ρος Μπρον.

Ο Βρετανός μηχανικός που βρίσκεται πίσω από όλα τα πρωταθλήματα του Γερμανού ήταν ο άνθρωπος που τον έπεισε να πάρει τη μεγάλη απόφαση. Ο Σουμάχερ έπειτα από τρία χρόνια αποχής επιστρέφει στη F1 και θα αγωνίζεται το 2010 με τα χρώματα της Mercedes GP. Ο ίδιος μιλώντας για την επικείμενη επιστροφή του αποκάλυψε…

-Τι σε παρακίνησε να επιστρέψεις;

Το τηλεφώνημα που μου έκανε ο Ρος Μπρον στα τέλη Νοεμβρίου μου πρόσφερε τη δυνατότητα να αγωνιστώ. Η εμπλοκή της Mercedes-Benz στην Brawn και η πρόταση που δέχτηκα με έκαναν να νιώσω υπέροχα. Κουράστηκα από την F1 το 2006, αλλά ύστερα από τρία χρόνια απουσίας νιώθω ανυπόμονος να επιστρέψω. Εκανα το κέφι μου με τις μηχανές στο μεσοδιάστημα, αλλά είναι καιρός να ασχοληθώ με πιο σοβαρά πράγματα.

-Πώς είναι ο αυχένας σου; Προτού πάρω το τελικό ΟΚ από τους γιατρούς δούλεψα σκληρά για να σιγουρευτώ ότι θα το πάρω. Αυτή τη στιγμή είμαι 100% σίγουρος ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα με τον αυχένα μου. Δυστυχώς, το καλοκαίρι δεν μπόρεσα να επιστρέψω, αλλά τώρα δεν υπάρχει πρόβλημα.

-Αισθάνεσαι ότι έχεις ακόμη την ταχύτητα να κοντράρεις οδηγούς όπως ο Χάμιλτον και ο Αλόνσο;

Είμαι απόλυτα σίγουρος. Θα πρέπει βέβαια να το αποδείξω και ανυπομονώ να μονομαχήσω ρόδα-ρόδα με αυτούς. Να είστε σίγουροι ότι οι ίδιοι δεν αμφιβάλλουν καθόλου για το αν μπορώ.

-Αφησες τη Ferrari για τη Mercedes…

Ειλικρινά δεν ήταν εύκολο. Δούλεψα 14 χρόνια εκεί,έκανα φίλους και έχω πολλές αναμνήσεις. Ο λόγος που επιστρέφω είναι γιατί μου το ζήτησαν παλιοί φίλοι. Δεν κατάφερα να αγωνιστώ με τη Mercedes στην F1 μέχρι σήμερα, παρότι η εταιρεία αυτή με στήριξε στα πρώτα μου βήματα. Φυσικά η παρουσία του Ρος Μπρον είναι καταλυτική.

-Θεωρείς ότι ρισκάρεις το όνομά σου;

Η Mercedes GP κέρδισε και τους δύο τίτλους φέτος. Στόχος μας για το 2010 είναι να τους υπερασπιστούμε. Ο ανταγωνισμός θα είναι σκληρός και ανυπομονώ να αντιμετωπίσω την πρόκληση.


www.protothema.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου