«Βουτιά» στην εγχώρια αγορά αυτοκινήτου το Μάρτιο
Εξαιρετικά μειωμένη εμφανίζεται η ζήτηση στην εγχώρια αγορά αυτοκινήτου το Μάρτιο του 2009, καθώς οι πωλήσεις σημείωσαν κατακόρυφη πτώση κατά 40,3%, κινούμενες στα επίπεδα αγοράς του 1998.
Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι ο φετινός Μάρτιος έκλεισε με μόλις 13.373 ταξινομήσεις, έναντι 22.396 ταξινομήσεων που σημειώθηκαν πέρυσι τον ίδιο μήνα.
Οι δυσμενείς συνέπειες της οικονομικής κρίσης εμφανίζονται και στα ποσοστά πωλήσεων για το α' τρίμηνο του 2008, με τις εισαγωγικές εταιρείες αυτοκινήτων να καταγράφουν κατά μέσο όρο σημαντικές απώλειες της τάξης του 37,9%.
Συγκεκριμένα, μεγάλη κάμψη εμφανίζουν για το μήνα Μάρτιο, η Hyundai 44,3%, Nissan 50,6%, Suzuki 47%, Skoda 49,5%, Seat 66%, Kia60,2%, Mazda 54,7%, Citroen 65,9%, BMW, 72,7%, Mini 48%, Lexus 59%, και Porsche 50%.
Εξαιρετικά μειωμένη εμφανίζεται η ζήτηση στην εγχώρια αγορά αυτοκινήτου το Μάρτιο του 2009, καθώς οι πωλήσεις σημείωσαν κατακόρυφη πτώση κατά 40,3%, κινούμενες στα επίπεδα αγοράς του 1998.
Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι ο φετινός Μάρτιος έκλεισε με μόλις 13.373 ταξινομήσεις, έναντι 22.396 ταξινομήσεων που σημειώθηκαν πέρυσι τον ίδιο μήνα.
Οι δυσμενείς συνέπειες της οικονομικής κρίσης εμφανίζονται και στα ποσοστά πωλήσεων για το α' τρίμηνο του 2008, με τις εισαγωγικές εταιρείες αυτοκινήτων να καταγράφουν κατά μέσο όρο σημαντικές απώλειες της τάξης του 37,9%.
Συγκεκριμένα, μεγάλη κάμψη εμφανίζουν για το μήνα Μάρτιο, η Hyundai 44,3%, Nissan 50,6%, Suzuki 47%, Skoda 49,5%, Seat 66%, Kia60,2%, Mazda 54,7%, Citroen 65,9%, BMW, 72,7%, Mini 48%, Lexus 59%, και Porsche 50%.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου