Τρίτη 4 Αυγούστου 2009

Ο Στιβ Κακέτσης μπήκε με το αυτοκίνητο στην τράπεζα!


Τρίτωσε το κακό! Μια λάθος ταχύτητα και ο Στιβ Κακέτσης βρέθηκε με την πολυτελή BMW του μέσα στο γκισέ τράπεζας σπέρνοντας τον πανικό! Ηταν το πρωί της περασμένης Τρίτης όταν ο επιχειρηματίας από ένα λανθασμένο χειρισμό στο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων «καρφώθηκε» μέσα στο υποκατάστημα τράπεζας, στη συμβολή των οδών Ποσειδώνος και Αμφιθέας. Αυτό ήταν το... κερασάκι στην τούρτα της κακοδαιμονίας του. Λίγες μέρες πριν «έφυγε» και η πολυαγαπημένη μητέρα του, τράκαρε ο γιος του και χάλασε το σκάφος του! Ο Στιβ Κακέτσης έσπειρε τον πανικό στους υπαλλήλους και τους πελάτες της Millenium καθώς η ώρα ήταν 11.00 το πρωί και το υποκατάστημα γεμάτο από το προσωπικό και πελάτες. Εκπληκτοι έμειναν να παρακολουθούν την ογκωδέστατη BMW 745 να φτάνει μέχρι το... γκισέ.

Πώς ακριβώς συνέβη το παράξενο τροχαίο; Καθώς δεν υπήρχε αρκετός χώρος για να παρκάρει, ο επιχειρηματίας ανέβασε τον έναν τροχό του αυτοκινήτου στο πεζοδρόμιο. Αλλωστε, δεν θα έμενε και για πολύ στην τράπεζα. Ομως, εκείνη την ώρα έκανε χοντρό λάθος στο χειρισμό του αυτοκινήτου. Αντί να πατήσει «πάρκινγκ», όπως αναγράφεται στο αυτόματο σασμάν, πάτησε «drive». Αποτέλεσμα; Βρέθηκε στη... βιτρίνα της τράπεζας με μεγάλη ταχύτητα, κάνοντας έτσι πελάτες και προσωπικό να λαχταρήσουν. Ευτυχώς, δεν υπήρξαν τραυματίες. Η αστυνομία, που έφτασε λίγο αργότερα, κατέγραψε το συμβάν, αλλά και τις ζημιές (ευτυχώς μόνο υλικές) του υποκαταστήματος. «Το κακό δεν ήταν μόνο αυτό. Πριν από μερικές μέρες έχασα και τη μητέρα μου, τη Γεωργία. Ηταν 85 ετών, “έφυγε” από γηρατειά, ωστόσο ήταν κάτι θλιβερό. Τη λάτρευα. Εσπασε και η ρεβέρσα του σκάφους μου (σ.σ.: χρησιμοποιείται για την ανάποδη κίνηση των σκαφών), έξω από τη Σύρο. Το ίδιο μεσημέρι έγινε η κηδεία της μητέρας μου στο Α’ Νεκροταφείο, γύρισα στο μαγαζί, ήπια έναν καφέ και στις 8.30 μου τηλεφώνησε ο γιος μου και μου είπε ότι τράκαρε στην εθνική (σ.σ.: είχε μια διθέσια SLK Mercedes). Ευτυχώς, δεν κινδύνεψε. Πιστεύω στη γλωσσοφαγιά. Είμαι σίγουρος ότι με έχουν ματιάσει» είπε στην «Espresso» ο γνωστός επιχειρηματίας.

Espressonews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου